Becoming Me

Utolsó kommentek

  • Dóra: Hát igen! :) valóban nem csak Te olvasod... én is...más tájékozódási lehetőség híjján...azért még ... (2008.05.28. 19:05) Nahát, nahát...
  • Beababy: koszovói helyzet köszöni szépen, jól van! :) most amúgy is a Déli Áramlat meg az amerikai elnökvál... (2008.03.12. 00:09) My (not that very) 1st time
  • Bakota Tibor: nem is lehetett olyan rossz hét,és amugy mi a helyzet a koszóvoi helyzettel?:) (2008.03.07. 12:48) My (not that very) 1st time
  • Utolsó 20

Címkék

2008 (1) 2009 (1) állás (2) álom (1) alzheimer (1) amway (1) anglia (2) angolok (1) azerbajdzsán (1) a jovobol jott lany (1) bea (3) beszélgetések (2) bitch (1) blackpool (1) brooks (1) buli (2) chat (1) cigi (3) csajok (1) csellengő (1) daddy (1) dalszöveg (1) délután (1) dirty south (1) disco (1) eltűnt (1) emo (1) emoticon (1) én (1) év (1) fagyi (1) fájlok (1) fejfájás (1) feketék (1) férj és férj (1) fogadalom (1) fürdő (1) hip hop (1) hősök (1) interview (1) ipod (1) jóbarátok (1) karácsony (1) kárász (1) kimittud (1) koli (1) kritika (1) legjobb barát (1) leszokás (1) már! (1) másnap (1) média (1) melegbár (2) meló (1) meredith (1) msn (1) nagyjelenet (1) naplózott (1) ne (1) nyár (1) optimista (1) öregek (1) összegzés (1) pc játék (1) rachel (1) rádió (1) régi (1) rocksztárok (1) sci fi (1) sims2 (1) sing (1) sorozat (1) southern hip hop (1) szar (1) szeged (2) szerencse (1) szeretet (1) szex (1) szülinap (1) tánc (1) tanulás (1) testcsere (1) top25 (2) ügynök (1) új (2) vidámpark (1) világfájdalom (1) vizsga (1) vizsgaidőszak (2) yankee (1) zene (2) zh (1) zoli (1) Címkefelhő

Top post

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Megismereti kérdések :)

2008.10.03. 16:33 | Beababy | Szólj hozzá!

Egy volt osztálytársam blogját olvasgattam, és a legújabb postjában hozta ezt a kérdéssort. Ha véletlenül erre tévedne, akkor remélem, nem baj, h én is berakom (persze a saját válaszaimmal), és utólag is köszi.

:)

 

Kedvencek:

Étel: cigánypecsenye, nagyon csípősen.
Ital: mentes víz; bármilyen sió és cappy (kiv. barack-dinnye)
Alkohol: Smirnoff Ice minden mennyiségben; Sex on the beach koktél
Szín: ezüst, fehér
Előadó: Brandy, Beyonce, Kat Deluna, The Ting Tings (rem. jól írtam)
Színész: Columbus Short, Alan Rickman
Színésznő: Sarah Michelle Gellar
Film, TV: Lélegzet (a legjobb film a világon!!!!!!), Különvélemény, St. Trinians; Hősök, Született feleségek, Jóbarátok
Szám: 5, m aznap születtem, és m ez volt írva a biciklire, amin tanultam 5 évesen; ja, meg laktunk az 5.-en, 2x is.

Hiszel-e:
Horoszkópban: nem sűrűn
Istenben: inkább a Sorsban, és abban, h nincsenek véletlenek, mindennek oka van.
Túlvilágban: nem, szellemekben igyekszem nem,  reinkarnációban talán. Köv. életemben szeretnék pasi lenni, de lehetőleg nem vmi nyomortanyán.
Földönkívüliekben: igen, de nem hiszem, h idejönnének a Földre.
Magadban: én elégedett vok magammal.

Mit gondolsz róla?
Álmok: az én álmaim elég nyomik.
Szerelem:  most élem :).
Élet: szeretek élni.
Halál: túl fiatal vok még ahhoz, h a halálon gondolkozzam. Annyit tok, h végelgyengülésben szeretnék meghalni. Egyik este elalszom, és másnap már nem ébredek fel. De majd csak olyan 90 éves korom körül :).
Dohányzás: miután kiszámoltam, h csak idén (januártól) 100.000 Ft-omba került,  most éppen igyekszem leszokni.
Káromkodás: társaságtól függ, mindig átveszem, ha nyomják, amúgy nem szoktam... olyan sokat :).


Egyik-másik:
Vanília-csoki: csoki, csoki, csoki!!!! Kit-Kat!!!
Sör-bor: vodka
Szárazföld-tenger: tenger
Fekete-fehér: fehér
Hideg-meleg: meleg
Nap-hold: Hold
Állat-ember: ember
Rend-rendetlenség: nálam még akkor is kupi van, amikor 2 napig rendet rakok. Ennyi.
Közösség: kellenek az emberek, megőrülnék egyedül.
Szeretsz vásárolni?: imádok, költeni viszont annyira nem.
Szeretsz emberekkel találkozni?: igen.
Szeretsz otthon lenni?: egy pár napig bírom.
Hogy jössz ki a környezeteddel?: szerintem jól.
Mikor ismerted meg a mostani legjobb barátodat?: Ildit az óvodában, Ancsát és Timit a gimiben, Zsófit a gólyatáborban, Nórit a koliban.
Szeretsz középpontban lenni?: igen, de ezt most nagyon halkan írtam ide. :)
Szereted, ha boldog emberek vesznek körül?: csak azt szeretem, nincs türelmem a depisekhez.
És ha szomorúak?: ha fontos nekem az illető, megvígasztalom, v legalábbis ott vok mellette, de amúgy igyekszem kerülni a szomorúakat, m csak lehúznak.
Milyennek tartanak a többiek?: a barátom, a családom, a csoporttársaim és a barátaim szeretnek, mindenki már utál. De őket én is.

 

 

 

 

 


Elofordult már, hogy:
Ültél repülőn?: igen, Airbuson és Boeingen is, de a legjobb életem első repülése volt, kb 7 éves koromban, a helyi rovarírtó gépen! (a sárgán)
Voltál külföldön?: igen, amire emlékszem: Bulgária, Svájc, USA, Anglia, meg a szomszédos országok (Románia pl.)
Sírtál mások előtt?: nem engedhetem meg magamnak azt a luxust, h gyengének lássanak, szóval nem. Legalábbis amióta kinőttem a kisgyerekkorból.
Másztál fára?: 100 éve igen.
Találkoztál már híres emberrel?: Láttam DJ Bobót. Nagy szar volt.
Eltört már csontod?: nem
Be kellett feküdnöd kórházba?: mandulaműtét 3 évesen, meg hányósvírus miatt 9 évesen. Ennyi.
Telefonon betyárkodtál?: ki nem?
Lógtál az iskolából?: gimiben kimaradt 1-2 angol óra, egyetemen több is, csak nem angol. :)
Úsztál a tengerben?: igen, óceánban is.
Voltál templomban?: utoljára talán amikor megkereszteltek, ja, meg 1-2 esküvőn.
Fent maradtál egész éjszaka?: előfordult már.
Táborban voltál?: OTP-s gyerektáborban voltam 9-11 éves koromban. Egy élmény volt.
Gondolatban megöltél valakit?: gondolatban már a fél világot kinyírtam.
Volt autóbaleseted?: nem.


Egyéb:
Jobb-, vagy bal kezes vagy?: jobb.
Mi van az egérpadodon?: nem használok egeret.
Mi van az ágyad alatt?: a Mama...
Mitől félsz a legjobban?: attól, h egyszer arra ébredek az éjszaka közepén, h vki áll az ágyam mellett, és meredten néz rám; meg a skizofréniától.
Mi jár most a fejedben?: gyorsan befejezem ezt, utána nézem a Hősök 3. évadát!!!
Vannak háziállataid?: elvileg egy golden retriever, Héra.

Múlt:
Akit a legjobban hiányolsz: a múltamból? Michalt és Vickyt, az izraeli barátnőimet, és Isát, a nigériai barát barátomat.
Amit a legjobban hiányolsz: a mint choc chip fagyit.
Életed legszebb időszaka: 2007 aug 24 - szept 3, amikor New Yorkban és Bostonban nyaraltam! :)
Életed legrosszabb időszaka: 2007 okt-nov, ezt nem akarom részletezni.
Ha visszamehetnél az időben, hová mennél?: egyértelműen New Yorkba, v a gimibe, 4.-be, és másik szakra jelentkeznék egyetemre.
Egy dolog, amit megbántál: nem bánok semmit, m mindenből tanultam vmit.
Egy dolog amit elfelejtenél: Gary és Mandy Rogers.
Mi akartál lenni, ha nagy leszel?: időrendben: ügyvéd-újságíró-orosz tolmács-??

Jövő:
Állás: úgyis lesz vmi, ügyes lány vok én :)
Házasság: a ruha és a party miatt mindenképpen. Amúgy a nyílt házasság híve leszek, én úgy érzem.
Gyerekek: igen, igen, igen, először egy fiú, utána egy lány, vagy mindez ikrekben.
Fiad neve: Patrik V Viktor
Lányod neve: Amira V Rita
Hol fogsz lakni?: az álmom New York, de valszeg örülhetek majd, ha Pestig eljutok.
Mit fogsz csinálni 20 év múlva?: remélhetőleg normális munkahelyem, boldog családom, szép házam és szép autóm lesz.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becomebea.blog.hu/api/trackback/id/tr20694482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása