Becoming Me

Utolsó kommentek

  • Dóra: Hát igen! :) valóban nem csak Te olvasod... én is...más tájékozódási lehetőség híjján...azért még ... (2008.05.28. 19:05) Nahát, nahát...
  • Beababy: koszovói helyzet köszöni szépen, jól van! :) most amúgy is a Déli Áramlat meg az amerikai elnökvál... (2008.03.12. 00:09) My (not that very) 1st time
  • Bakota Tibor: nem is lehetett olyan rossz hét,és amugy mi a helyzet a koszóvoi helyzettel?:) (2008.03.07. 12:48) My (not that very) 1st time
  • Utolsó 20

Címkék

2008 (1) 2009 (1) állás (2) álom (1) alzheimer (1) amway (1) anglia (2) angolok (1) azerbajdzsán (1) a jovobol jott lany (1) bea (3) beszélgetések (2) bitch (1) blackpool (1) brooks (1) buli (2) chat (1) cigi (3) csajok (1) csellengő (1) daddy (1) dalszöveg (1) délután (1) dirty south (1) disco (1) eltűnt (1) emo (1) emoticon (1) én (1) év (1) fagyi (1) fájlok (1) fejfájás (1) feketék (1) férj és férj (1) fogadalom (1) fürdő (1) hip hop (1) hősök (1) interview (1) ipod (1) jóbarátok (1) karácsony (1) kárász (1) kimittud (1) koli (1) kritika (1) legjobb barát (1) leszokás (1) már! (1) másnap (1) média (1) melegbár (2) meló (1) meredith (1) msn (1) nagyjelenet (1) naplózott (1) ne (1) nyár (1) optimista (1) öregek (1) összegzés (1) pc játék (1) rachel (1) rádió (1) régi (1) rocksztárok (1) sci fi (1) sims2 (1) sing (1) sorozat (1) southern hip hop (1) szar (1) szeged (2) szerencse (1) szeretet (1) szex (1) szülinap (1) tánc (1) tanulás (1) testcsere (1) top25 (2) ügynök (1) új (2) vidámpark (1) világfájdalom (1) vizsga (1) vizsgaidőszak (2) yankee (1) zene (2) zh (1) zoli (1) Címkefelhő

Top post

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

My (not that very) 1st time

2008.02.24. 15:54 | Beababy | 2 komment

Ó igen, ismét itt vagyok, már megint egy új szolgáltatónál, újabb nagy hévvel, hogy majd én most jó nagy blogger leszek. Hogy két hét múlva is így gondolom-e, vagy hogy egyáltalán belépek ide harmadjára is, még a jövő zenéje. Ismerve a kitartásomat, valószínűleg nem. Ha mégis, akkor az azt jelenti, hogy végre elindultam a változást jelentő baromi hosszú úton, amiről valószínűleg a felénél letérek majd ismét belátva, hogy én így szeretem magam, ahogy vagyok: szétszórtan, feledékenyen, nemtörődömként. A francba, már megint agyalok, pedig ezt most nem akarom ilyenre. Mindegy. Fogjunk bele.

A mai napom egy szokásos, apánál töltött vasárnap. Délig aludtam, felkeltem, kapcsolgattam a TV-t, beszéltem pár szót az öcsémmel, ettem, elszívtam egy cigit, és most itt ülök. Attól tartok, a szívem már nem sokáig bírja ezeket a hihetetlen izgalmakat... Pedig még a tanulás hátra van... Mindegy, este felébredek a kómából és visszatérek az életbe, vagyis megyek Szegedre, és megkezdek egy újabb pörgős hetet. De mivel ez még a jövő zenéje, írok inkább a múlt hétről. Ez már csak azért is jó, mert legalább kaptok valami képet arról, hogy ki is próbálkozik itt írogatni mindenféle elmés bejegyzéseket.
Szóval a múlt hét. Hétfőn és kedden nem volt semmi. Suli reggel 8-tól este 6-ig. Jaj, le kell adnom egy órát, el ne felejtsem!!!!! Kedden este iszogattunk a csajokkal, és megtárgyaltuk az élet nagy dolgait. Ez így nagyon értelmiségiesen hangzik, pedig csak annyi történt, hogy megittunk egy üveg 300 Ft-os Tesco-s bort, fejenként elszívtunk fél doboz cigit, és közben kibeszéltünk mindent és mindenkit, pozitívan-negatívan egyaránt, ja és mindezt a koliban. Éjfélkor még nekiálltam égigcsinálni egy újonnan beszerzett, 1 órás aerobik-edzést, aztán tusolás, cetliragasztás és alvás. Előbbi alatt a kövekező feliratú lap fürdőszobaajtóra történt kiragasztását értem: "Kedves lányok! Egy kis matek: vér+tamponVbetét+hajcsomó = KUKA! Megértéseteket köszönjük!". Hát igen, a kolis élet szépségei...

Szerdán délben nagyon boldog voltam, ennek örömére este lenéztünk Szotéba, ahol  leálltunk csocsózni - és közben persze inni. Hárman voltunk csajok, három perc múlva pedig négy srác hívott ki minket. A bennem lévő bor- és Istennyila-mennyiség megkívánta, hogy kiálljak magamért. Magyaráztam nekik nagy komolyan a koszovói helyzetről, majd lerondáztam két csajt, akik már fél órája várták, hogy befejezzük a srácokkal a kört, amit elvileg 5 perc alatt le lehet tudni, mivel csak 7-8 labdával nyomhatod egyszerre. Az este további részében eléggé szét voltunk csúszva...

Csütörtökön nem is mentem órákra, amit borzasztóan szégyellek, dehát a másnaposság nagy úr, és különben is, ki kellett magam pihennem az estére, mivel egy négysoros Petőfit kellett felolvasnom ukránul a nemzetiségek házában. Mint később kiderült, csupa öreg népek előtt. A kaja jó volt, meg a görög pasi is. Nem értem, mostanában az idősekre bukom...

Pénteken vissza Orosházára, és azóta 3 napos téli álmot alszom ebben a hihetetlenül pezsgő, világgazdasági központ lévén hatalmas társasági élettel és rengeteg szórakozási lehetőséggel rendelkező kultúrális központban. Kell ilyen is...
Írhatnám még, hogy jól haladok a nyári élményeimet taglaló könyvemmel, de sajnos ez így nem igaz, mivel megrekedtem a bevezetésnél. De az legalább jó.

Na jó, befejezem, megyek cigizni, azután tanulni.
Ja, imádom a tavaszt, és egész nap ez megy a fejemben:
https://www.youtube.com/watch?v=hWzrr__wYMQ&feature=related

A bejegyzés trackback címe:

https://becomebea.blog.hu/api/trackback/id/tr32352570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bakota Tibor 2008.03.07. 12:48:19

nem is lehetett olyan rossz hét,és amugy mi a helyzet a koszóvoi helyzettel?:)

Beababy 2008.03.12. 00:09:33

koszovói helyzet köszöni szépen, jól van! :) most amúgy is a Déli Áramlat meg az amerikai elnökválasztás van nálam a topon :)
Címkék: bea
süti beállítások módosítása