Becoming Me

Utolsó kommentek

  • Dóra: Hát igen! :) valóban nem csak Te olvasod... én is...más tájékozódási lehetőség híjján...azért még ... (2008.05.28. 19:05) Nahát, nahát...
  • Beababy: koszovói helyzet köszöni szépen, jól van! :) most amúgy is a Déli Áramlat meg az amerikai elnökvál... (2008.03.12. 00:09) My (not that very) 1st time
  • Bakota Tibor: nem is lehetett olyan rossz hét,és amugy mi a helyzet a koszóvoi helyzettel?:) (2008.03.07. 12:48) My (not that very) 1st time
  • Utolsó 20

Címkék

2008 (1) 2009 (1) állás (2) álom (1) alzheimer (1) amway (1) anglia (2) angolok (1) azerbajdzsán (1) a jovobol jott lany (1) bea (3) beszélgetések (2) bitch (1) blackpool (1) brooks (1) buli (2) chat (1) cigi (3) csajok (1) csellengő (1) daddy (1) dalszöveg (1) délután (1) dirty south (1) disco (1) eltűnt (1) emo (1) emoticon (1) én (1) év (1) fagyi (1) fájlok (1) fejfájás (1) feketék (1) férj és férj (1) fogadalom (1) fürdő (1) hip hop (1) hősök (1) interview (1) ipod (1) jóbarátok (1) karácsony (1) kárász (1) kimittud (1) koli (1) kritika (1) legjobb barát (1) leszokás (1) már! (1) másnap (1) média (1) melegbár (2) meló (1) meredith (1) msn (1) nagyjelenet (1) naplózott (1) ne (1) nyár (1) optimista (1) öregek (1) összegzés (1) pc játék (1) rachel (1) rádió (1) régi (1) rocksztárok (1) sci fi (1) sims2 (1) sing (1) sorozat (1) southern hip hop (1) szar (1) szeged (2) szerencse (1) szeretet (1) szex (1) szülinap (1) tánc (1) tanulás (1) testcsere (1) top25 (2) ügynök (1) új (2) vidámpark (1) világfájdalom (1) vizsga (1) vizsgaidőszak (2) yankee (1) zene (2) zh (1) zoli (1) Címkefelhő

Top post

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

What happened in 2008

2009.01.17. 16:17 | Beababy | Szólj hozzá!

Csináltam már év végi összegzést? Ugye, nem. Akkor itt az ideje, let's do it!

Mit értem el tavaly? Nagyon semmit, én úgy érzem, mármint semmi világrengetőt. Az amerikai lánytáborban töltött 3 hónapomról szóló botránykönyvem megírásából semmi sem lett, nem jöttek rá, hogy valójában egy kis állam hercegnője vagyok, nem fedeztek fel, mint őstehetség színésznőt, de még milliárdos arabokra specializálódott luxusprosti sem lettem.

Akkor mégis, mit csináltam 2008-ban?

Január-Május: nem igazán emlékszem. Sima egyetemista életet éltem, koliban tengődve (fuj), pasiztam, buliztam, barátkoztam, meg ilyenek. Ja, meg elkezdtem ezt a blogot. Egy rövid ideig megpróbálkoztam a kínai nyelv autodidakta módon történő elsajátításával, de az is abba maradt. Ja, és lefogytam. Jaj, de jó formában voltam én akkoriban! Titkom a következő volt: napi 1 kajálás, heti 2X 1 órás edzés. A kajálást próbáljuk du 2 körülre időzíteni, és durván be kell zabálni, hogy este már ne legyél éhes. Hogy reggel ne legyél éhes, azt úgy tudod elérni, ha bejársz a reggeli óráidra, és nincs időd enni, egészen az ebédidőig! Edzőprogramnak pedig javaslom Jordan 1 órás work out-videóját, ami tényleg nagyon jó! Habár én most Mayát fogadtam fel személyi edzőnek, aki kicsit virtuális, de nagyon kedves, annak ellenére is, hogy (sajnos) elég ritkán találkozunk, és az általa egyénileg kidolgozott edzéstervemet nem tartom be (egyáltalán). És Anglia óta sajnos az étvágyam is visszatért, köszönhetően a ritka szar munkabeosztásnak (nem ehetsz, csak 9 előtt, és du 6 után, mert közben csak 10 perc szüneted van, hogy keress egy WC-t a kisebb falu méretével bíró showgroundon, a többi idő ICE-CREAM-TIME!!!!!) Szóval a leadott kilók, köszönhetően a rendszertelen és angol étkezésnek, na meg a tabinak, szépen visszajöttek. Mennyi kemény munka veszett kárba! Belegondolni is rossz...

Június-Augusztus: munka Angliában, esővel és cigihegyekkel tarkítva. Na meg Zsoltival, az én Drágámmal, akivel 2008. június 23-án találtunk egymásra, és azóta is vígan élünk, még meg nem... Más érdemlegeset nem tudok innen sem felmutatni, kivéve talán egy iPodot, ami rohadt drága volt, és ahhoz képest gyorsan tönkrement! Jelenleg a haldokló stádiumban van, de néha azért még erőre kap, csodálatos meglepetést okozva ezzel nekem.

Szeptember: új tanév, új lakhely! Az Anna-kút környékére költöztünk Ancsával, Nórival és Ildivel. Az óráimra még egész jól bejártam. Az első héten.

Október: Elkezdtem a jogsit.

November: Semmi extra, sajnos.

December: Zsoltimmal fél éve voltunk együtt, Fannika bepasizott 5 évesen, volt egy nyugis Karácsonyunk, és egy furcsa szilveszterünk.

Fogadalmak 2009-re? Nem vittem túlzásba, mindössze 3 van:

1. Büszkeségem félretéve ismét megnyitom Mayát, és ezer bocsánatkérés és magyarázkodás után ismét eljárok az óráira.

2. Tényleg leszokom a dohányzásról.

3. Tanulok, és bejárok az óráimra. Ja, és időben megírom a szakdogámat!

Most így ennyi jutott eszembe.

Puszpusz!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becomebea.blog.hu/api/trackback/id/tr7883691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: összegzés év új 2008 2009 fogadalom
süti beállítások módosítása